3 év jótállás 14 napos elállási jog

Gyakran ismételt kérdések

Milyen garanciákat kínálnak?

Amennyiben webáruházunk kínálatából választ, felhívjuk szíves figyelmét az alábbiakra:

Magánszemélyként vásároló ügyfeleink a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhatnak a vásárlástól.

Ezen felül termékeinkre 3 éves jótállás válallunk. Szakképzett szerviz áll rendelkezésünkre, ahol megalapozott garanciális igény esetén a terméket díjmentesen megjavítjuk, vagy új darabot küldünk.

Szeretnék elállni a vásárlástól, mit kell tennem?

A fogyasztónak minõsülõ vásárlónak a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak alapján a termék átvételét követő 14 napon belül lehetõsége van az adásvételi szerződéstõl elállni.

Amennyiben még nem telt le az átvételt követő 14 nap és a termék nem volt használatban, akkor töltse ki elállási kérelmét a következő hivatkozáson, és az abban foglaltak szerint járjon el. A vételár jóváírása a visszaküldött termék átvételét követő 14 napon belül megtörténik.

A rendelésem csak egy része érkezett meg

Abban az esetben, ha a küldeményének csak egy részét kézbesítette a futár, ellenőrizze le kérjük először a rendelés csomagkövetését a következő hivatkozáson. Előfordul ugyanis, hogy a rendelés egyes tételei több, különböző csomagban kerülnek kiszállításra. Amennyiben nem így történt, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Amennyiben a termék bizonyos része, ill. tartozéka hiányzik, úgy ellenőrizze le a csomagolást, mivel a termék bizonyos részei az eredeti csomagolás alján találhatóak, a hungarocell kitömés alatt. Amennyiben nem találta meg a keresett tartozékot, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Nem azt kaptam, amit rendeltem

Amennyiben nem azt a terméket kapta, amit rendelt, először is elnézését kérjük.

A tévesen kiszállított termék kapcsán vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol kollégáink intézkednek annak cseréjéről.

Sérült küldeményem érkezett

Ha a csomagoláson sérüléseket észlel, az átvételi elismervényt a „Fenntartással átvéve!” megjegyzéssel írja alá. Ezt követően vegye fel legkésőbb 48 órán belül a kapcsolatot a csomagszállító cég reklamációs részlegével:

[email protected]

A sérült küldeményt bejelentheti online űrlapunkon is, ahol a „szállítás során sérült termék” opciót választva tudja panaszát bejelenteni és a kárról készített fotódokumentációt feltölteni.

Amennyiben a sérült küldemény bejelentésében segítségre lenne szüksége, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, készséggel áll rendelkezésére.

Mikor kerül jóváírásra a visszaküldött termék vételára?

A termék vételárának jóváírása a pénzvisszafizetési kérelem feldolgozását követően 14 munkanapon belül megtörténik.

Mikor érkezik meg Önökhöz a visszaküldött termékem?

A visszaküldött termék 2-3 napon belül megérkezik budapesti gyűjtőhelyünkre. A beérkezett küldeményét ezután a külföldi, központi raktárunkban szállítjuk. A visszaküldött csomag feldolgozása a feladást követően összesen kb. 10-14 napot vesz igénybe.

Nem érkezett meg a reklamáció / elállási kérelem megerősítése

Abban az esetben, ha nem kapta meg a reklamáció / elállási kérelem megerősítését az online űrlap kitöltését követően, kérjük, ellenőrizze le e-mail fiókjukban a SPAM mappát. Amennyiben a megerősítést továbbra sem találja, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Szeretném módosítani reklamációmat / elállási szándékomat

Amennyiben módosítani szeretne reklamációs kérelmét, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

Szeretném, ha reklamált termékemért futárt rendelnének

A vásárló kérheti a 10 kg-nál súlyosabb vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikk elszállítását, annak szállítási költségének megtérítését.

Módosíthatom a rendelésem egy másik termékre?

Amennyiben a rendelését módosítani szeretné és az még nem lett átadva a futárszolgálatnak, úgy vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Kit terhel a reklamált termék elszállítási költsége?

A szerződéstől való indoklás nélküli elállás esetén a szállítási költség a vevőt terheli. Reklamáció esetén a vevőnek joga van a reklamáció alkalmazásával kapcsolatban felmerült szükséges költségeinek megtérítésére. Panasz vagy gyártási hiba esetén vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Rendelés törlése

A megrendelés kiküldéséig a vásárlást lemondhatja. Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és segítünk. Javasoljuk, hogy ebben az esetben telefonon vegye fel velünk a kapcsolatot, mert előfordulhat, hogy az e-mailben elküldött kérése csak a termék kiküldését követően kerül feldolgozásra.

Az alábbi hivatkozásra kattintva ellenőrizheti a megrendelés állapotát. Amennyiben a csomag már úton van, úgy kérjük a csomag átvételét elutasítani.

A megrendelésemet törölték

Amennyiben arról kapott információt, hogy a rendelést töröltük, abban az esetben sajnáljuk, de a rendelt áru a feldolgozás pillanatában nem volt elérhető. Kifizetett és törölt megrendelés esetén a pénz visszafizetése automatikusan megtörténik.

Amennyiben a termék ismét elérhető webáruházunkban, szükséges az új megrendelés leadása.

fel