Gyakran ismételt kérdések
Milyen költségekkel jár a szállítás?
A rendelés szállítási költsége:
- normál méretű termékek esetén: 1 490 Ft
- túlméretes termékek esetén: 4 090 Ft
Hogyan kerül kiszállításra a rendelésem?
Termékeinket az Express One futárszolgálat vagy a Packeta szolgáltatásán keresztül szállítjuk. A szállítási idő a termék méretétől és súlyától függően változhat.
Express One
A kézbesítés futárszolgálattal történik az Ön által megadott címre. A kézbesítés időpontjáról előzetesen SMS-ben vagy e-mailben kap értesítést. Sikertelen kézbesítés esetén a futár megpróbálja újra kézbesíteni a csomagot, vagy elhelyezi azt a legközelebbi Express One átvételi ponton.
Packeta
Ezzel a kézbesítési móddal a csomagot az Ön által választott Packeta átvételi ponton vagy Z-BOX-ban veheti át. Amint a csomag megérkezik a kiválasztott pontra, SMS-ben és e-mailben kap egy kódot az átvételhez. Az előnye a rugalmasság – a csomagot az átvételi pont nyitvatartási idejében, illetve a Z-BOX esetén a nap 24 órájában átveheti.
A megrendeléseket általában a visszaigazolást követően 2 munkanapon belül kiküldjük. Banki átutalás esetén szükséges számolni a átutalás feldolgozásának idejével, ami 1-2 munkanap szokott lenni.
A vállalt szállítási határidő a megrendelés mennyiségétől függ. Számításaink szerint 30 kg-ig általában 4-6 munkanapon belül kézbesítjük. Ennél nagyobb csomagokat speciális szállítmányozással, 7-9 munkanapon belül vállaljuk.
A szállítmányozó kiválasztása az optimalizáció érdekében automatikusan történik, ettől eltérni sajnos nem tudunk.
A szállítással kapcsolatotos bővebb információkat a szállító honlapján találhat.
FONTOS! A megrendelés során nincs mód a konkrét szállítási nap, vagy időpont megállapítására.
Változtathatok a megrendelésen?
A termék kiküldését megelőzően a megrendelését még módosíthatja. A megrendelés kiküldését követően a módosításra már nincs mód, az adatok változatlan tartalommal a szállító felé továbbításra kerülnek.
Amennyiben a szállítással kapcsolatosan pontosításra lenne szüksége, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szállítóval.
Amennyiben nehézségekbe ütközik, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.
Nem érkezett csomagkövető link a megrendelésről
A megrendelés kiküldését követően az email címére küldjük a csomagkövető hivatkozást.
30 kg-ig általában 4-6 munkanapon belül kézbesítjük. Ennél nagyobb csomagokat speciális szállítmányozással, 7-9 munkanapon belül vállaljuk.
A csomag állapotát az alábbi hivatkozásra kattintva ellenőrizheti.
Ellenőrizni szeretném, hogy hol a megrendelésem
A szálltási határidő a termék méretétől függ.
30 kg-ig általában 4-6 munkanapon belül kézbesítjük. Ennél nagyobb csomagokat speciális szállítmányozással, 7-9 munkanapon belül vállaljuk.
Javasoljuk, hogy a a csomag állapotát az alábbi hivatkozásra kattintva ellenőrizze.
Amennyiben úgy tűnik, hogy a csomag késik, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A megrendelés késik / A csomagkövetés megakadt
Amennyiben úgy tűnik, hogy a csomag késik, javasoljuk, hogy a a csomag állapotát az alábbi hivatkozásra kattintva ellenőrizze. Majd vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
A csomagkövetés szerint a csomagot kézbesítették, de én nem tudok róla
Kérjük, győződjön meg róla, hogy esetleg a környezetében nem vették-e át az Ön csomagját. Amennyiben biztos benne, hogy senki nem vette át és mégis kézbesítettként szerepel, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.
A rendelésem csak egy része érkezett meg
Abban az esetben, ha a küldeményének csak egy részét kézbesítette a futár, ellenőrizze le kérjük először a rendelés csomagkövetését a következő hivatkozáson. Előfordul ugyanis, hogy a rendelés egyes tételei több, különböző csomagban kerülnek kiszállításra. Amennyiben nem így történt, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Amennyiben a termék bizonyos része, ill. tartozéka hiányzik, úgy ellenőrizze le a csomagolást, mivel a termék bizonyos részei az eredeti csomagolás alján találhatóak, a hungarocell kitömés alatt. Amennyiben nem találta meg a keresett tartozékot, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Alkatrészeket is árulnak?
Amennyiben a kézbesítés során a termék hiányosan érkezett, vagy a garanciális idő alatt meghibásodott az egyik alkatrész, vegye fel velünk a kapcsolatot. Egyes termékeinkhez külön elérhetőek a kiegészítők, amik megvásárolhatóak.
Sérült termék érkezett
A csomag átvétele során különös gondot szenteljen a csomag külső állapotára. Amennyiben a szállítás során a csomag, vagy annak sérült, kérjük az alábbiak szerint járjon el:
Készítsen fényképeket a sérülésről, illetve a sérülten érkezett termék csomagolásáról. A szállítás során megsérült terméket legkésőbb 48 órán belül jelezni kell az alábbi hivatkozásra kattintva.
Amennyiben problémákba ütközne, vegye fel velünk a kapcsolatot.