Gyakran ismételt kérdések
Milyen fizetési módok közül választhatok
A vásárlás során fizethet bankkártyával a megrendelési folyamat végén, az átvételkor készpénzben, banki átutalással és PayPal-szolgáltatással.
Bankkártyás fizetés
A vásárlás befejezését követően a rendszer átirányítja Önt a biztonságos bankkártya-elfogadó felületre, ahol meg kell állapítani a bankkártya számát, a kártya érvényességi idejét, illetve a háromjegyű ellenőrző számot (CVV).
A módszer teljesen biztonságos, nem kell emiatt aggódnia. A kártyaelfogadó partnervállat (Adyen) rendelkezik a legszigorúbb PSD2 SCA biztonsági normákkal, ami megfelelően kiszűri a esetleges csalásra irányuló kísérleteket. Az Ön kártyaadataihoz Vállalatunk nem fér hozzá, azok biztonságos SSL protokoll használata miatt nem kerülnek tárolásra szervereinken. Ez biztosítja, hogy adatai biztonságban vannak az esetleges visszaélésekkel szemben.
PayPal szolgálatatás
A PayPal szolgáltatással történő fizetés gyors és biztonságos. Elég bejelentkezni a PayPal-kontójába és a hozzárendelt bankkártyával. Ebben az esetben sincs semmilyen hozzáférésünk a kártyaadatokhoz, a fizetési információkat a PayPal-nál használt email alapján párosítjuk. Bővebb információkat a PayPal hivatalos honlapján szerezhet. Ez a fizetési mód az egyik legbiztonságosabb.
Banki átutalás
Ebben az esetben a rendelés feldolgozását követően emailben küldjük az átutaláshoz szükséges információkat. Kérjük vegye figyelembe, hogy a beérkező átutalások feldolgozási ideje 1-2 munkanap, éppen ezért szükséges számolni azzal, hogy a többi fizetési módszerhez képest megnövekszik a szállítási határidő. Az átutalás során különös gondot szükséges fordítani, hogy a „Közlemény“ rovatba csak és kizárólag a küldött emailben megállapított számsort írja.
Berlin Brands Group a.s. banki adatok
Bankszámlaszám tulajdonosa: Chal-Tec GmbH
Számlavezető bank: Unicredit Bank Hungary
Számlaszám: 10918001 - 00000054 - 54220000
IBAN: HU26 1091 8001 0000 0054 5422 0000
SWIFT: BACXHUHB
Utánvét
A vásárlást rendezheti átvétel során is. Közvetlenül a futárnál kizárólag készpénzben tud fizetni. Utánvétes fizetési mód választása esetén a szolgáltatás ára 500 forint, amit a számla végösszege tartalmaz.
Miért változik a termék ára az év során?
A termékek árát befolyásolhatja a szezonális kereslet-kínálat, az időszakos kiárusítások, valamint az esetleges kezdvezmények. Amennyiben a honlapon bemutatott ár megfelel Önnek, nem javasoljuk, hogy a vásárlással ne várjon tovább.
A termék ára már a kosárban változott? Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal és szívesen segítünk.
Hogyan szerezhetek bónuszkupont a vásárláshoz?
Iratkozzon fel a hírlevelünkre és szerezzen kupont az első vásárlásához, valamint, hogy speciális ajánlatainkkat első kézből megkaphassa.
Nem érkezett meg a vásárlási utalvány a feliratkozást követően?
Regisztrálta email-címét a hírlevelek fogadására, de a jelzett kedvezménykupon nem érkezett meg? Ebben az esetben kérjük a következők szerint járjon el:
- Ellenőrizze le email-fiókját
- Ellenőrizze le a spam-fiókot is, majd a promóciók-fiókot is
Amennyiben ezután sem találja a keresett kupont, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal emailben. Szívesen segítünk.
Vállalatként is vásárolhatok?
Amennyiben jogi személyként vásárolna, a rendelési folyamat során válassza a rendelési folyamat során a megfelelő mezőkbe adja meg céges adatait, adószámát.
Nem érkezett megerősítő levél a rendelésről
Amennyiben a megrendelés elküldését követően 2-3 órával sem kapott a megállapított email-címére visszaigazolást, úgy kérjük a következők szerint járjon el:
- Ellenőrizze le email-fiókját
- Ellenőrizze le a spam-fiókot is, majd a promóciók-fiókot is
Amennyiben ezután sem találja a keresett levelet, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Szívesen segítünk.
A bankszámlámon vásárlást látok a honlapunkról, de nem emlékszem rá,hogy rendeltem volna
Ellenőrizze le, hogy a tranzació biztosan felénk irányult, valamit győződjön meg róla, hogy a családjában vásárolt-e nálunk valaki a kérdéses időszakban.
A megrendelés összege duplán, vagy nem megfelelő összegben lett levonva
Kérjük, készítse el a nem megefelő terhelés igazoló banki kivonatot és vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal emailben. Szívesen segítünk.
Kaphatok számlamásolatot?
A megrendelés során megállapított email címre küldjük a számlát abban a pillanatban, ahogy a megrendelése elhagyja raktárunkat. Amennyiben a számla nem érkezett meg, vagy elveszett, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Szívesen segítünk.
Változtathatok a számlán szereplő adatokon?
Sajnos erre a hatályos jogszabályok értelmében nincs mód. A számlát nem tudjuk módosítani, vagy új számlát kiállítani. Világos számunkra, hogy ez esetlegesen kényelmetlenséget tud okozni. Fogadja őszinte elnézésünket.
Amennyiben cégre elszámolható számlára van szüksége, akkor kérjük, hogy már a megrendelés folyamán cégként járjon el.